13 augusti

Vaknade precis upp i New York och vet att jag har flyttat till detta landet helt ensam.
 
Jag har varit uppe och gått i sömnen... och det är inte Emma jag sover bredvid i bilen direkt. En fransyska och en mexikanska. Bara vi tre som skall vidare till Seattle, vad jag har fattat det som. Men det blir först på torsdag! Nu är klockan halv sju på morgonen, jag skall ta och borsta té håret och sen skall vi dra ner och käka hotellfrukost och sen börjar alla lektioner. Igår fick jag köpt mig en biljett till den New York Tour som hålls i eftermiddag, så man får se staden på riktigt. Lite längre inlägg med bilder osv när tiden finns!
Pappsen:

Vad hittade du på i sömnen då?
Var det dina sovkamrater som såg dig eller?

Svar: Jag var uppe och gick i rummet innan jag vaknade och insåg att jag var uppe och gick och gick och la mig igen. Jag vet inte om de såg mig. Inatt vaknade jag och tittade på den ena tjejen och hennes mörka hår såg ut som en boll som jag skulle ta bort, så jag drog henne i håret. Hon vaknade men jag låtsades som ingenting, men vi får se om hon säger någonting sen eller om hon bara bitchblickar mig.
Isabelle Hagberg

Pappsen:

Men gumman då! Gick du från din säng till hennes och drog henne i håret?

Svar: Nä, den står precis bredvid så jag nådde från min egen. Det är mammas fel att jag håller på så här!
Isabelle Hagberg

Pappsen:

Ja hon var rolig att väcka snabbt och säga konstiga saker till.

Kommentera inlägget här: