26 februari - Submittat

 
Uhuhuhu, hihih. Inskickat och klart.
 
Malin från STS ringde mig nyss för att vi skulle gå igenom mitt Au Pair Room tillsammans. Man får inte submitta förrän man gått igenom det tillsammans med STS (om man nu åker med dem, haha). Jag tänkte att det skulle bli en timmes samtal typ, och att vi skulle gå igenom aaaallting verkligen, men så var det inte. Malin ringde och så kollade hon så att mina referenser som jag lämnat in till min intervjuare på papper stämde överens med det jag hade skrivit på Au Pair Room, och det gjorde det. Sen kollade hon så att min personreferens stämde överens med det jag hade skrivit på Au Pair Room, och det gjorde det. Och då var det klart, haha. Hon sa att innan jag submittar så såg hon texten väldigt litet och sa att jag skulle submitta och efter det skulle hon se texten större och skulle då gå in och ändra eventuella stavfel och gramatikfel. Det känns bra, att hon kollar igenom det och ändrar, för jag litar inte helt på att min pappa har sett fel. Jag har inte heller visat allting för pappa för han tröttnade ganska tidigt på detta eftersom att det är så himla mycket att skriva, haha.
 
Au Pair Care (den amerikanska organisationen som STS samarbetar med och som man liksom blir överlämnad till) vill ha ca 10 dagar på sig att gå igenom min ansökan och sen höra av sig om det skulle vara något galet. Annars bör min ansökan vara synlig för värdfamiljer om 10 dagar och jag börjar min matchningsprocess. Är galet nervös. :( Vill inte detta, vill bara ha min familj nu. :(
Kommentera inlägget här: