30 december

Familjen var iväg på skidsemester hela helgen och ensam hemma var jag och njöt av tystnaden. På måndagseftermiddagen kom de hem igen och på måndagskvällen blev vi bjudna över till värdfarmor och -farfar på middag. Två helt fantastiska människor som jag inte kan få nog av. Det var, pinsamt nog, min första gång hemma hos dem och lägenheten var bara helt sjuk. Lika så värdfarmors mat, så klart.




Golv-till-tak-fönster med vy över hela Seattle.






På bottenplan jobbar någon dygnet runt i receptionen och du parkerar din bil utanför dörren bara så tar de hand om den. Jag trodde först vi hade kommit till en lyxhotell, men vi hade kommit rätt. Uppe på taket finns flera poolar, gym, spa och en balkong runt om hela byggnaden vartifrån man kunde se till Kanada. Den SJUKASTE vyn.

Nästa gång jag kommer hit skall jag ta med mig systemkameran.
Kommentera inlägget här: