13 augusti

@ Sea-Tac airport. Jepp. I'm here. Jag sitter på flygplatsen i Seattle och lämnar denna stad om en och en halv timma. Mitt au pair-år är över. Om jag fattar det? Nope. Nä, vi får se när det slår mig att det faktiskt händer.
 
Jag var uppe tidigt som fasen och duschade, fixade och packade det sista. För första gången i mitt liv så stressade jag faktiskt inte. Jag hade gott om tid till allting. Jag fick sagt hejdå till värdmamma först innan hon stack utanför dörren supertidigt. Jag tror att vi (läs: hon) har gråtit nog så det blev ganska lättsamt. Väldigt kärleksfulla hejdån till tvillingarna innan de åkte iväg till skolan med Jasmine. Mycket pussar och kramar. Det är nästan tur att man inte fattar vad som händer, för det hade svidit. Vi/jag fattar det inte så alla extrema känslor kommer hitta till mig senare, när jag fattar det. Typ på fyllan i Miami. We'll see. Jag fick kramat om min nallebjörn till värdpappa och sedan fick jag lite tid över innan taxin kom att mysa med Addie i soffan. Min lilla lillasyster, som jag kommer sakna henne. Vi satt och kramades, pussades och skrattade.
 
Innan det tog jag bilen ner till gymmet. Det var ju meningen att jag skulle säga till min head coach/ägaren av gymmet när min sista workout var, så att vi kunde säga hejdå men när min sista workout var i torsdags så fattade jag inte det. Jag trodde att jag skulle kunna komma in och träna efter det men det har inte funnits någon tid. Jag mejlade henne och berättade det och sa att jag skulle komma in precis innan jag drog till flygplatsen så hon kom in till gymmet och väntade på mig för att säga hejdå. Soo muuuch loooove. Beth var där så klart. Jag hade sett till att hon kom dit innan hon ens börjat jobba, haha. Jag lämnade en liten kruka som jag fyllt med swedish fish och en ballong som sa "thank you". Jag skrev ett litet brev till Erin & Ron (ägarna) och tackade för att de förgyllt min sista tid i Seattle och Beth fick ett eget brev med en kärleksförklaring. Gosh, BETH, daaaaamn, I will miss you sooo much. I love love love you.
 
Sedan sa jag hejdå till Jasmine och Addie och tog min taxi till flygplatsen. And now I'm here. Skall boarda om en 40 min och planet tar mig till New York där jag skall möta upp min bästa vän och kärleken i mitt liv, Emma, efter ett år.
 
Jag fattar ingenting och känner inga känslor typ. Mår lite illa för det både suger och känns helt okej samtidigt.
 
Kommentera inlägget här: