26-27 september - Hervey Bay

Efter en tolv timmars bussresa till Hervey Bay däckade jag totalt i min säng i flera timmar efter att jag checkat in. Jag tog mig en liten kvällspromenad senare och nästa dag passade jag på att åka ut och kolla på valar. Valarna flyttar runt i haven och nu är de på väg ner mot södra Australien och vidare och höll, lägligt nog, till vid Hervey Bay samtidigt som jag höll till där. Jag tog en halvdag ut på havet på en båt och fick uppleva valar och delfiner precis så som jag vill, glada och nöjda i det vilda.






 
På eftermiddagen när jag kom tillbaka satt ingen mindre än Roxanne som hade gjort The Whitsundays med mig inne i köket på hostellet! Nu visade det sig att hon och jag skulle göra Fraser Island tillsammans också dagen efteråt, tillsammans med de här holländska grabbarna. Den kvällen käkade vi fish n' chips.
Avundsjuk men ändå glad moster:

Är så avis på dig Isse, men samtidigt så glad för att du får uppleva allt detta.
Lev loppan, men var rädd om dig!!!
Massa kramar!!!

Svar:
Isabelle Hagberg

Kommentera inlägget här: