9 september - Mission Beach

Jag förlängde med ytterligare en natt. Kanske förlänger med en till. Eller två, eller tre. Ligger i hängmattan och tittar rätt upp i himlen. Tänker på dig, mamma. Tänker på dig, farfar. Är glad att någon i familjen kan se mig på min resa, trots dåligt WiFi. 
isabella:

hej! hittade din blogg genom google. tänkte åka som au pair och ville läsa lite om det. Kikade runt och såg även att du bodde i göteborg och kikade lite till och såg att du bodde i partille. Så sjukt egentligen, bor själv här. Känner inte igen dig men vi måste ju gått i samma skola kanske? :) kul att hitta någon så nära (fast inte just nu då haha)
/isabella

Svar: Haha, vad kul! Nä, jag känner inte igen ditt namn. :( men är helt säker på att du känner någon som jag också känner, haha! Btw, om du funderar på att ge dig ut i världen - tveka inte!
Isabelle Hagberg

Kommentera inlägget här: