4 juni - Fler bilder från farmen

Jana som jag gjorde min första tid med på farmen hos Rob har nu skickat sina bilder till mig från vår tid tillsammans där. Tänkte visa några!


Grinden in till vår property


Hur det kunde se ut när vi åkte ut i skogen och hämtade gran som mat till getterna






Så fina!


Chewie <3




När vi tre gick en lång promenad för att försöka hitta mobiltäckning, haha.




Walt och Suraq <3 Så fina!


Chewie och Pookie <3


Och här har vi en av höjdpunkterna! En dag skulle vi ge oss ut i regnet och Rob hämtade sin regnkappa som hängde inne i ladan. På jackan satt fyra små hårbollar uppradade och jag såg dem och tänkte absolut inget annat än att det var pälsknappar på kappan. Det var först när Eric reagerade på det som vi såg att det var baby bats! Bebisfladdermöss - jag har aldrig sett någonting sötare i mitt liv!

KOLLA SÅ SÖTA! Vi hängde upp en annan jacka på samma krok och satte tillbaka bebisarna där på, där de hängde i sina klor.
 
Några fler bilder bara :)
Kommentera inlägget här: