28 januari

Innan bloggade jag på blogspot.com, och där designar man sin blogg utan koder. Därför är jag ingen hejare på detta med koder och webbdesign, men nu när jag är här på blogg.se (jag skaffade en blogg här istället för att blogspot inte är reklambaserad och tar därför betalt för att ladda upp bilder efter ett tag, och jag vill inte hamna i den situationen mitt under mitt Au Pair-år, för jag vill ha galet mycket bilder) så har jag nu suttit i två dagar á typ fem timmar vardera och klurat med koderna. Jag hade innan funderat på att be någon om hjälp med det, men jag tycker sånt här är så himla roligt så har jag väl börjat så slutar det med att jag sitter i timmar och lär mig det. Egentligen är det bara onödigt att sitta med det nu, eftersom bloggen inte kommer bli officiell förrän till sommaren typ, haha, men jag var ledig idag så det blev så. Men när ni läser detta så har jag garanterat en helt annan design än den jag fixade idag. ;) Längtar tills jag kan göra en riktig USA-header med bilder därifrån.
Kommentera inlägget här: