26 mars

Ibland får ungarna till det:

Jag:
Du har ett förnamn, ett mellannamn och ett efternamn. Jag har faktiskt två mellannamn. 
Addie: Vad många namn du har! Du har ju två efternamn också!
- Nej, jag har bara ett efternamn.
- Men du har ju både ditt svenska efternamn och vårt efternamn. Du fick ju vårt efternamn när du kom hit och blev min syster. 

Adrian: Me and Anderson are gonna get married so we are practicing our wedding kiss. Kids can't get married so we are gonna do it when we are grown ups. We are gonna do it at that place where you can have your shoes on and need to be quite.

Ibland så. ❤
Frida:

Hej, jag har ju totalt glömt att gratta dig på din födelsedag ju... Kan ha att göra med att du vägrar lägga ut detta på facebook!
GRATTIS I ALLA FALL hoppas du hade en kul kväll där borta, 21 och allt menar jag!!!!
Vi ses till sommaren.
(Väldigt söta kommentarer ifrån ungarna förresten)
Puss och kram!

Svar: Tusen tack! :D Eller hur det var Evelina som påminde dig? ;)Vi ses till sommaren! (/hösten). Känns som att jag inte har sett dig på ååååår.
Puss och kram.
Isabelle Hagberg

Frida:

Nä, det var det faktiskt inte! Jag visste ju att du fyller år i Mars frågan är ju bara vilket datum det är va... Pratade med ´na lite snabbt idag dock och fick reda på att det var den 27, så helt ute och cyklade va jag ju inte i alla fall! :) Heja mig!!!
Jag veeet, det är helt otroligt länge och fort tiden gått! Men till sommaren händer det!

Kommentera inlägget här: