3 december - Melbourne

 
Så kul att bo med 17 andra! Inte alltid, men ofta. Brittiska Nicole blev min middagsdate för två kvällar sedan. Vi gick till the supermarket för att handla något att LAGA och var väldigt excited about it, men när vi kom fram så råkade de ha salladsbar i charken. Då är man ju inte den som är den. Man orkar ju inte laga mat här. Jag har inte ätit ute varje dag men jag har nog ätit ett riktigt hemlagat mål bara en handfull gånger sedan jag kom hit, haha. Ägg och frukt funkar fint. Nudlar och tonfisk är en klassiker. 
 
 
 
 Vackra Melbourne ❤ 
 
 
Den här fantastiska smålänningen som gjorde halva the east coast med mig kommer ner till Melbourne imorgon efter en månad i New Zealand och jag är super excited! Idag köpte jag två biljetter till oss till det här på lördag
 
SÅ ÖVERTAGGAD alltså. Musikfestival med feta DJs. Lite Australiens Summerburst. Can't wait att få ha en dagsfylla och dansa i solnedgången till livemusik. Det skall vara sol och 32 grader.
 
Så skall man volontärarbeta på svenska kyrkans julbazaar på söndag tillsammans med mina fina svennebananer så det blir fullt upp i helgen! Skall sitta i timmar med onlinetraining för det jobb jag har skaffat mig också. Mer info om det senare 😊
Kommentera inlägget här: