16-17 september - Magnetic Island

Några bilder från resten av vistelsen på Magnetic Island:


Helt okej att vakna upp till.




En liten (skitjobbig, assvettig, brant) vandring upp på berget för att kolla på solnedgången tillsammans.


Till ett glas goon


Ett par kannor öl vid stranden den kvällen.




Haha, skrattade faktiskt när jag stod och tittade på detta på bordet. Backpacker deluxe.


En av kvällarna bjöd på Ladies Night. Alla tjejer och alla killar i klänning fick köpa drinkar för en (1) dollar. Devon körde all in med apelsintuttar and all.


Jess, roomie


Som jag cravade svart te från Lipton när jag var i USA. Som tur är behöver jag inte bli galen här i Australien då det faktiskt finns här.


Jag hade kvällshandlat och planerat att äta majskolv till middag dagen efteråt, men råttorna i köket (som jag såg sprang omkring på kvällen, typ 30 cm långa) hann före med sin middag.
Kommentera inlägget här: