11 september - Mission Beach

Nästa morgon tog jag mig resans första löprunda. Först tänkte jag "jag borde", sen tänkte jag "nej, det är semester, jag behöver inte" och slutligen kände jag "men jag vill faktiskt". Det var riktigt skönt. Plugga i hörlurarna, vara för sig själv, springa av sig lite.


Helt ok miljö att springa i.




När jag kom tillbaka från löprundan så åkte Andreas och jag med några andra ner till affären för att handla mat. Eftersom att Andreas lagade middagen igår så fick jag göra det idag. En riktig måltid två dagar i rad, det är inte klokt.



Och sedan hände den omtalade gratis-vin-kvällen













Nu i efterhand ser jag att på den sista bilden är det mina nya roomies för den dagen som kikar fram. Ett sånt jävla liv det blev när de kom hem från baren den natten, haha. "Vi skulle bara ta det lugnt ikväll, men så bjöds det på gratis vin" sa de där de fyra grabbarna ramlade in i natten. Det tog någon timma innan jag hade fått bort dem från min säng och fått dem att gå av MIG och innan en utav dem förstod att han faktiskt fick gå och borsta tänderna helt själv efter att ha ställt frågan ifall någon skulle borsta tänderna 266 gånger. Vilket jävla liv, säger jag bara.
Kommentera inlägget här: