12 september - Mission Beach

Andreas, Sophie från Kanada och jag stack ut och gick lite denna dag. Vi tänkte besöka en strand som vi inte hade besökt förut (vad finns det annars att se i detta land??). Halvvägs dit visste vi inte helt säkert vart det låg så vi stannade en bil på vägen och frågade och de sa att de var på väg dit så Sophie frågade ifall vi kunde hoppa på flaket där bak och åka med och det gick ju bra!


Andreas och jag var för svenska för att förstå vad som hände. Sophie är född och delvis uppvuxen i Asien och sa "så här gör vi alltid i Asien, om ni någon gång är i Asien så kan ni alltid fråga om skjuts". Jag visste inte vem som körde eller om vi åkte rätt väg, men så förträffligt trevligt.


Vi kom fram till stranden till slut. Pappa & Linn, jag tänker på er varje dag. <3












ISABEIIE ;)
 
Den här kvällen förlängde jag inte längre utan packade ihop mina saker.
Kommentera inlägget här: