24 september

Idag var det en månad sedan jag lämnade Svearike. Skulle någon säga till mig att de skulle ut på en månads lång resa hade jag tyckt att det lät mycket. Men så gick det så fort. 

Hade jag haft chans att vinna en miljon kronor ifall jag svarade rätt på frågan "har detta varit den bästa månaden i ditt liv?", då hade jag vågat chansa på svar ja. Jag har haft den mest fantastiska tid någonsin och har inte känt mig ledsen eller nedstämd en enda gång. Jag har träffat så mycket människor som inte visste vem jag var från början, som inte redan hade stämplat mig som den jag alltid varit utan som villkorslöst lärde känna mig som den jag är och vill vara här. Från alla världens håll har jag träffat folk. Jag kan vara vem jag vill och vara med vem jag vill. Jag vill aldrig att detta skall ta slut. Det är det bästa beslut jag tagit i mitt liv och jag är så glad att jag reser på egen hand, utan resesällskap. Finns inga hinder, inga andra önskemål. Finns bara vad jag vill göra. En månad och jag vill att det skall vara en av hundra.

Kategori:
Pappsen:

Dubbelklickar på gillaknappen! Puss!

Svar:
Isabelle Hagberg

Helene:

Åh, vad underbart härligt du har det!! Njut!!

Svar:
Isabelle Hagberg

Kommentera inlägget här: