18 oktober - Chicago

Läs om första dagen i Chicago här.
Se bilderna från den dagen här:

När vi lyfte från Seattle var det en enda stor vit matta över bara staden och ingen annanstans, haha. Vi kom över den bara några meter upp. Självklart, Seattle. Skall alltid vara värst.


Ganska awesome view över Rainier Mountain. Snö mitt i "inte alls snökyla"-väder. Jag hoppas att jag får möjlighet att vandra där någon gång.


Jag fattar inte varför de envisas med att bygga på höjden inne i städerna, när detta var det enda jag såg på hela vägen till Phoenix för att mellanlanda. Jag såg inte ett enda hus på hela vägen ner. Så vacker natur dock.


Men jag såg detta och VAD ÄR DET? Vart är det? Varför är det?


Synen man möttes av när man kom till Chicago. Helt SJUKT vad mycket lampor som pågår här. Blir nervig i hela kroppen när jag tänker på hur mycket energi som går åt på bara denna bilden, och det är en sådan liten, liten del av en enda stad i världen.



Framme på vårt första hotell med denna goingen som jag inte sett sedan i våras!
 
Mer inlägg om Chicago senare.
Pappsen:

Svinhäftiga bilder från planet på natten.

Kommentera inlägget här: