28 augusti - Miami

WiFi är förbannat långsamt här på hotellet i Miami och vill inte lägga upp bilder. Då känner jag mig osugen på att skriva alls typ. Kanske senare. Vi lever och frodas iallafall i en 35-40 grader.
Anonym:

Hej, vet att denna fråga kanske kommer lite sent, men umgås man mycket med killar som Au pair? Är det så att killar kan komma fram på gatan och flörta med dig eller bjuda ut på fest eller så? Är det lätt att skaffa vänner utöver Au pair gruppen liksom? Tack på förhand!

Svar: Det finns manliga au pairer man kan umgås med. :) Annars, ja, om man vill träffa folk utanför sin au pair-grupp så är det inga problem. Jag umgicks en hel del med amerikanare, både manliga och kvinnliga, främst från crossfitboxen jag tränade i. En kompis till mig träffade en amerikansk kille ute på krogen i Kanada som hon fick en flört med och hängde en del med när de kom tillbaka till Seattle. :) Det är fullt möjligt att killar skulle flörta och bjuda med på fest, ifall man själv är utåtriktad och visar att man vill och är nyfiken. :) Typ som i Sverige?
Isabelle Hagberg

Kommentera inlägget här: