2 september - Sydney

När jag lämnade Sverige hade jag ingen plan över hur jag skulle lägga upp min första tid i Australien. Jag tänkte att jag skulle komma på det efter ett tag vilket jag till slut gjorde. Jag stannade i Sydney en vecka men kände att det var lite för länge, men gjorde det ändå. Jag bokade en bussbiljett hos Greyhound för att kunna åka från Cairns till Sydney hop-on-hop-off så mycket jag ville och sedan bokade jag en flygbiljett till Cairns. Så jag bestämde mig för att resa först och då börja med ostkusten. Under min sista dag i Sydney hade jag tänkt fixa en massa praktiska grejer, men det sket sig när jag istället bestämde mig för att gå den långa beach walken som mitt hostel anordnande. Min nya roomie från USA skulle gå den så jag hängde på henne och hennes amerikanska vän. Vi besökte sex olika stränder. I Sydney finns det gott om stränder. Här är lite originalbilder från min sista dag i Sydney:




























Vår irländska guide som jag inte förstod vad han sa.





 

Bondi

På kvällen bjöds det på gratis vin och ost
Kommentera inlägget här: